В 1866 фармацевт за освітою Генрі Нестле заснував у Швейцарії фабрику, яка займалася далеко не шоколадом. Відкрити виробництво його спонукали власні багаторічні дослідження. Він працював над створенням повноцінного замінника материнського молока. Основними інгредієнтами були борошно з пшениці, цукор та незбиране молоко. Першим продуктом, який оцінили молоді матусі, стало «Молочне борошно». Вона отримала торговельну назву Farine Lactee Henry Nestle і дозволила купити для новонароджених прикорм, який підходив усім без винятку немовлятам.
Продукти нової фабрики дозволили істотно скоротити смертність серед новонароджених через відсутність материнського молока. При недостатньому його кількості діти отримували «молочне борошно» як прикорм. Це робило харчування збалансованим. Діти росли міцнішими та здоровішими.
Першим логотипом компанії став сімейний герб Генрі Нестле. На ньому було зображено гніздо з трьома пташенятами та їхньою матір'ю. Саме прізвище в перекладі означало «маленьке гніздо». Ця символіка лягла основою позиціонування компанії. Вона представляла сімейні цінності, любов та турботу до малюків. У 1988 році було внесено зміни до логотипу. За статистикою сім'ї із трьома дітьми стали рідкістю. Більшість європейців могла дозволити собі лише двох малюків. Це стало причиною, через яку в гніздечку залишилося лише два пташенята.
Перший молочний шоколад Нестле
Причиною створення абсолютно нового продукту було поява конкурента з молочної продукції. Англо-Швейцарська фірма з випуску згущеного молока під керівництвом братів Джорджа та Чарльза Пейджамі доповнила асортимент своїх товарів грудним молоком. Коли керівництво компанії дізналося про це, було прийнято рішень зробити крок у відповідь. Так фірма почала випускати перше згущене молоко.
Внутрішня боротьба тривала понад 20 років. Підсумком виснажливої конкуренції стало злиття двох виробників під загальним брендом.
Новий продукт став основою майбутнього шоколаду. Змішуючи згущене молоко з какао бобами отримували подібний напій за своїми смаковими якостями з сучасними шоколадками Нестле. Солодощі набули широкого поширення та визнання серед населення. Вони посіли друге місце за кількістю випуску та наближалися до молочних каш. Сьогодні шоколадна фабрика Нестле випускає близько 3% всього асортименту компанії. Він представлений такими видами:
- Молочний.
- Гіркий.
- Білий.
- Пористий.
- Плитки з додаванням начинок та наповнювачів.
Значним етапом, який знизив ціну на шоколад Нестле, стала підстава виробництва в Австралії. Вона була основним постачальником сировини. Це дозволило розгорнути масштабну роботу. Сьогодні фабрика є одним із найбільших експортерів продукції Нестле. Асортимент поставляється на найбільші склади країн Азії, що дозволяє гарантувати безперервне надходження солодощів до кінцевих споживачів.