Повернення товару:

Умови обміну та повернення товарів у магазині «Pesto»

Клієнти магазину «Pesto» мають можливість здійснити обмін та повернення придбаних Товарів у випадках визначених законодавством.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товари неналежної якості* або замінити їх на такі ж товари або на аналогічні, з числа наявних у магазині товарів належної якості - в межах терміну придатності товару.

*неналежна якість товарів - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).

Відповіно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчі товари належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару. При повернені товару кошти за зворотню доставку оплачує клієнт.

Обмін або повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.

Звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), до яких віднесено: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та деякі непродовольчі товари, серед яких зокрема:

  1. парфюмерно-косметичні вироби
  2. пір'яно-пухові вироби
  3. дитячі іграшки м'які
  4. дитячі іграшки гумові надувні
  5. зубні щітки
  6. мундштуки
  7. апарати для гоління
  8. помазки для гоління
  9. розчіски, гребенці та щітки масажні
  10. рукавички
  11. білизна настільна
  12. білизна постільна
  13. панчішно-шкарпеткові вироби
  14. товари в аерозольній упаковці
  15. друковані видання
  16. аудіо, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  17. товари для немовлят (пелюшки,  соски, пляшечки для годування тощо)
  18. інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), та деякі інші.

Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, також окремо визначено, що алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Вимоги споживача розглядаються магазином після пред’явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.

З вимогою про здійснення повернення чи обміну товарів Вам необхідно звернутися до магазину «Pesto» за телефонами:

(093) 43-82-128

(099) 27-61-367

(067) 73-36-838

 і повідомити про необхідність повернення товару.

Наш магазин завжди йде на зустріч нашим клієнтам. Для здійснення повернення товарів Вам необхідно надати разом з товарами, що підлягають заміні або продажу, наступні документи:

  • Заява;
  • Розрахунковий документ, що підтверджує придбання товарів у нашому магазині (чек), номер замовлення;
Акції та Розпродажі
Отримуйте першими інформацію про знижки та розпродажі