Обробка замовлень
Замовлення в нашому магазині приймаються з 900 до 1900 год (крім неділі), по суботах до 1800.
Замовлення, котрі надійшли після 1200 автоматично переносяться на наступний день і доставляються в обумовлений час.
Доставка товарів по Україні:
Перевізники
Ми доставляємо наш товар з допомогою найпопулярніших кур'єрських перевізників, таких як Нова Пошта та Укрпошта. Це дозволяє отримати Ваше замовлення в найкоротший термін, який становить зазвичай від 1 до 3 робочих днів.
При оформленні замовлення Вам пропонується обрати найзручнішого перевізника та вказати адрес відправки.
Вартість доставки
Вартість доставки Вашого замовлення буде залежати від обраного Вами перевізника та його тарифів. На ціну доставки впливає вага замовлення та його фактичний об'єм. Ви можете дізнатись про актуальні тарифи доставки конкретного перевізника, завітавши на його сайт (найзручніше користуватись програмою-калькулятором на сайті перевізника).
На вказаних сайтах Ви також можете переглянути перелік населенних пунктів, в які можлива доставка перевізником, а також адреси їхніх складів, для того, щоб обрати найзручніший для Вас спосіб отримання.
Доставка за замовчуванням обирається "Склад- Склад", але якщо Ви можете вказати в коментарі у замовленні "Склад - Двері" (при умові, що це підтримується обраним Вами перевізником) та отримати Ваш товар прямо до додому.
Як відслідкувати процес доставки
Як тільки ми сформуємо та відправимо перевізнику Ваше замовлення, Ви отримаєте СМС - повідомленням унікальний трек номер, за яким можна відслідкувати рух Вашої посилки через сайт перевізника.
Оплата доставки
Оплата за доставку здійснюється Вами безпосередньо при отриманні посилки, або ж Ви можете попедньо сплатити її нашому магазину (наші менеджери повідомлять Вам банківські реквізити)
Зверніть увагу! Перевізник Нова Пошта може використовувати при пакуванні посилки додаткове риштування, якщо у посилці є скляна тара. Відповідно вартість доставки значно зростає.
Оплата замовлення
Ви можете оплатити Ваше замовлення двома зручними для Вас способами:
- Час отримання коштів до 13:00 години.
- Відправка протягом 24 годин після отримання коштів.
- оплата на карту ПриватБанку (в касі банку чи терміналі самообслугованні, або через клієнт-банк Приват24). Реквізити для оплати Ви отримуєте після того, як Ваше замовлення буде оброблене нашими менеджерами.
- оплата при отриманні (якщо це підтримується обраним Вами перевізником). Ви розраховуєтесь безспосередньо при отриманні Вашого замовлення. При такому варіанті перевізник стягує з отримувача додаткову комісію за послугу (наприклад, додаткова комісія Нової пошти складе - 20грн та 0.5% від суми замовлення, якщо вона перевищує 500грн)
Зверніть увагу, якщо обраний Вами метод оплати - "Оплата при отриманні", а перевізник вимагає обов'язкового риштування при підготовці посилки, ми вправі вимагати попередньої оплати лише самої доставки, а за саме замовлення Ви зможете розрахуватись при отриманні.
ВАЖЛИВО!
Алкогольні напої не продаються особам, що не досягли повноліття.
Повернення товару:
Умови обміну та повернення товарів у магазині «Pesto»
Клієнти магазину «Pesto» мають можливість здійснити обмін та повернення придбаних Товарів у випадках визначених законодавством.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товари неналежної якості* або замінити їх на такі ж товари або на аналогічні, з числа наявних у магазині товарів належної якості - в межах терміну придатності товару.
*неналежна якість товарів - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).
Відповіно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчі товари належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару. При повернені товару кошти за зворотню доставку оплачує клієнт.
Обмін або повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.
Звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), до яких віднесено: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та деякі непродовольчі товари, серед яких зокрема:
- парфюмерно-косметичні вироби
- пір'яно-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- мундштуки
- апарати для гоління
- помазки для гоління
- розчіски, гребенці та щітки масажні
- рукавички
- білизна настільна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- аудіо, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), та деякі інші.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, також окремо визначено, що алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Вимоги споживача розглядаються магазином після пред’явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.
З вимогою про здійснення повернення чи обміну товарів Вам необхідно звернутися до магазину «Pesto» за телефонами:
і повідомити про необхідність повернення товару.
Наш магазин завжди йде на зустріч нашим клієнтам. Для здійснення повернення товарів Вам необхідно надати разом з товарами, що підлягають заміні або продажу, наступні документи:
- Заява;
- Паспорт;
- Розрахунковий документ, що підтверджує придбання товарів у нашому магазині;
- Гарантійний документ на товари, на які поширюються гарантійні зобов’язання.