У 1962 році на полицях італійських парфумерій з'являється перший дезодорант Squeeze Classico 67 , інноваційний як за формулою, так і за оригінальним округлим бежевим флаконом. Він відразу виділяється серед конкурентів тим, що продукт дозується простим натисканням на упаковку, і, від цього, походить назва Squeeze (віджимати в перекладі з англійської означає «тиснути»). За короткий час численні аромати з унікальною індивідуальністю, захоплюючий і впізнаваний логотип, що складається з вітрила, що змінює колір відповідно до аромату, і практичність флакона зроблять його лідером серед парфумерних дезодорантів. Продукт, який люблять чоловіки, жінки та спортсмени, які цінують свіжість дезодоранту та відображені в цінностях елегантності, динамічності та легкості, які характеризують бренд.
Сімейна традиція відомого бренду дезодорантів і пінни для ванн
Від Squeeze до Bubble Bath крок короткий: приємні аромати Breeze незабаром можна знайти також у піні для ванни, яка поважає фізіологічний pH і природний баланс шкіри. Між 1995 і 1996 роками дистрибуція Breeze розширюється і виходить на широкомасштабний канал дистрибуції з поступовим впровадженням продукції в супермаркети та гіпермаркети по всій Італії.
Завдяки безперервним дослідженням та інноваціям Breeze за останні роки розробила інноваційні формули проти плям, такі як лінія Breeze Invisible, яка включає широкий спектр спреїв, Vapo та Roll on дезодорантів. Їхні формули розроблені для зменшення утворення жовтих ореолів, захищаючи шкіру до 48 годин.
Згодом Breeze також випустила лінію дезодорантів і засобів для гоління, присвячену чоловічому світу.