Сьогодні торгова марка кави Lavazza є величезною компанією з виготовлення та реалізації кави. Важко уявити, що у минулому функції підприємства виконувала маленька сімейна лавка, що у містечку Турин (Італія). Луїджі Лавацца, засновник бренду, зайнявся влаштуванням сімейного бізнесу наприкінці 19 століття. Тоді ніхто й підозрювати не міг, що через багато років їхня продукція пошириться у всьому світі.
Луїджі не побоявся експериментів: він поєднував кілька кавових сортів. І такий підхід спричинив увагу і прихильність споживчої аудиторії. Lavazza стали першими, хто почав продавати в пергаментній упаковці обсмажені зерна кількох видів. Задум миттєво став популярним, і його відразу ж почерпнули конкурентні компанії.
Незабаром бренд Лавацца став впізнаваним завдяки оригінальному аромату та смаку. Наполеглива праця та трепетне ставлення до своєї справи принесли бажані результати. Безліч складових вплинуло на успішну реалізацію італійської кави:
- знання, що переходять до молодшого покоління;
- підтримка сімейних звичаїв;
- інспекція всіх процесів виробництва;
- створення універсального купажу шляхом змішування кількох сортів;
- особливе рівномірне обсмажування кави;
- застосування високоякісних герметичних упаковок.
Тепер, через ціле століття, компанія продає рекордні 14 млрд чашок кави за рік. Управління брендом вже перейшло до третього та четвертого покоління знаменитої династії. Лавацца веде спільну діяльність із роздрібними мережами світового масштабу (Starbucks, Caribou Coffee), використовує продукт із кращих плантацій та здійснює експорт у більш ніж 80 країн.
Lavazza - надійність бренду
До італійського бренду виявляється величезна довіра у зарубіжних країнах. Його власники ведуть постійний діалог між традиціями та нововведеннями. Сьогодні оборот продукції підприємства поза рідної країни становить понад 50%. Інноваційний підхід та висока якість кави – головні відмінні риси Лавацца. У міжнародній мережі, створеній торговою маркою, перебуває понад півсотні навчальних центрів, розкиданих світом. Щороку тут отримують нові знання про кавовий напій та його приготування як звичайні відвідувачі, так і журналісти, авторитетні персони.