Салямі Strolghino Amo Essere без глютену, без лактози 230г
Кава мелена Starbucks Veranda 100% арабіка 200г
Кава мелена Starbucks House 100% арабіка 200г
Кава мелена Starbucks espresso FES 1кг
Кава мелена Starbucks Espresso 100% арабіка 200г
Кава в зернах Starbucks Veranda GLP 1 кг
Кава в зернах Starbucks Autumn Blend 250г
Кава Starbucks Veranda в зернах 250г
Кава Starbucks Pike Place в зернах 250г
Кава Starbucks Kenya в зернах 250г
Кава Starbucks House blend в зернах 250г
Кава Starbucks Guatemala Antigua в зернах 250г
Кава Starbucks Ethiopia в зернах 250г
Кава Starbucks Espresso в зернах 250г
Кава Starbucks Espresso blonde в зернах 250г
Кава Starbucks Colombia Narino в зернах 250г
Гарячий шоколад Starbucks signature chocolate 70% 300г
Гарячий шоколад Starbucks signature chocolate 42% 300г
Starbucks Corporation, «Старбакс» — американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав'ярень. Заснована в Сіетлі (штат Вашингтон) у 1971 році. На вересень 2018 року мережа Starbucks об'єднувала понад 29 тисяч торгових точок у 75 країнах світу (з них 14 тисяч працюють за ліцензією).
Популяризуючи каву сильної обсмажування, компанія Starbucks зарекомендувала себе як представник «другої хвилі» в кавовому бізнесі США, спочатку виділивши себе з інших кавових підприємств, зробивши ставку на смак і якість кави, що продається, так само як і на якість обслуговування клієнтів. З появою в США в 2000-х роках «третьої кавової хвилі» в галузі виробництва кави, представники якої наголосили на високу якість кавових зерен, ручний помел і легшу обсмажування, Starbucks не відмовилася від приготування еспресо в автоматичних кавоварках з міркувань ефективності та безпеки .
Компанія Starbucks стала прибутковим підприємством у Сіетлі на початку 1980-х років, і, незважаючи на економічний спад, що супроводжував розширення діяльності на Середній Захід та у Британську Колумбію наприкінці 1980-х, компанії вдалося відновити прибутковість із початком діяльності у штаті Каліфорнія на початку 1990 -Х років. Перша торгова точка Starbucks за межами Північної Америки була відкрита Токіо в 1996 році; згодом закордонна мережа становила третину торгових підприємств компанії.
У 1999 році Starbucks запустила програму "Grounds for your Garden" (земля для вашого саду) з метою зробити свій бізнес екологічно чистим. Відпрацьована кавова гуща надається охочим для компосту. Хоча в цьому беруть участь не всі магазини та райони, покупці можуть звернутися до місцевих магазинів і цим започаткувати цю практику.