Кава мелена Lavazza Suerte 250г
Кава в зернах Lavazza Gusto Pieno Expert 1кг
Кава в зернах Lavazza Crema classica Expert 1кг
Кава в зернах Lavazza Caffe Espresso 100% арабіка 1кг
Кава мелина Lavazza tierra wellness 180г
Кава в зернах Lavazza Crema & aroma Expert 1кг
Кава Lavazza Tierra Bio-Organic For Africa 180г
Кава Lavazza Tierra Bio-Organic 100% арабіка 180г
Кава Lavazza Tierra Bio Organic 180гр
Кава у зернах Lavazza Tierra Brasile Espresso 1кг
Кава в зернах Lavazza Tierra selection espresso 100% арабіка 1кг
Кава в зернах Lavazza Tierra Colombia 1кг
Кава в зернах Lavazza Qualita Oro 1кг
Кава в зернах Lavazza Grand Espresso 1кг
Кава в зернах Lavazza Gold selection 1кг
Кава Lavazza qualita Oro mountain grown 1кг
Кава Lavazza espresso Top class в зернах 1кг
Мелена кава Lavazza gusto ricco 250г
Мелена кава Lavazza Crema e Gusto Forte 250 г
Кава розчинна Lavazza prontissimo intenso ж/б 95г
Кава розчинна Lavazza prontissimo classico ж/б 95г
Кава мелена Lavazza Qualita Oro Mountain Grown 250 г
Кава мелена Lavazza intenso 340г
Кава в зернах Pronto crema grande aroma 1кг
Сьогодні торгова марка кави Lavazza є величезною компанією з виготовлення та реалізації кави. Важко уявити, що у минулому функції підприємства виконувала маленька сімейна лавка, що у містечку Турин (Італія). Луїджі Лавацца, засновник бренду, зайнявся влаштуванням сімейного бізнесу наприкінці 19 століття. Тоді ніхто й підозрювати не міг, що через багато років їхня продукція пошириться у всьому світі.
Луїджі не побоявся експериментів: він поєднував кілька кавових сортів. І такий підхід спричинив увагу і прихильність споживчої аудиторії. Lavazza стали першими, хто почав продавати в пергаментній упаковці обсмажені зерна кількох видів. Задум миттєво став популярним, і його відразу ж почерпнули конкурентні компанії.
Незабаром бренд Лавацца став впізнаваним завдяки оригінальному аромату та смаку. Наполеглива праця та трепетне ставлення до своєї справи принесли бажані результати. Безліч складових вплинуло на успішну реалізацію італійської кави:
- знання, що переходять до молодшого покоління;
- підтримка сімейних звичаїв;
- інспекція всіх процесів виробництва;
- створення універсального купажу шляхом змішування кількох сортів;
- особливе рівномірне обсмажування кави;
- застосування високоякісних герметичних упаковок.
Тепер, через ціле століття, компанія продає рекордні 14 млрд чашок кави за рік. Управління брендом вже перейшло до третього та четвертого покоління знаменитої династії. Лавацца веде спільну діяльність із роздрібними мережами світового масштабу (Starbucks, Caribou Coffee), використовує продукт із кращих плантацій та здійснює експорт у більш ніж 80 країн.
Lavazza - надійність бренду
До італійського бренду виявляється величезна довіра у зарубіжних країнах. Його власники ведуть постійний діалог між традиціями та нововведеннями. Сьогодні оборот продукції підприємства поза рідної країни становить понад 50%. Інноваційний підхід та висока якість кави – головні відмінні риси Лавацца. У міжнародній мережі, створеній торговою маркою, перебуває понад півсотні навчальних центрів, розкиданих світом. Щороку тут отримують нові знання про кавовий напій та його приготування як звичайні відвідувачі, так і журналісти, авторитетні персони.