Вісбаден, Mionetto, вересень 2020 року — тільки недавно названий «найбільш продаваним міжнародним брендом Prosecco» (джерело: IWSR 2020), знову виправдовує свою роль представника Prosecco на міжнародних ринках і як ніхто інший втілює в собі справжнє італійське просекко.
Нове вино легендарного бренду Mionetto виготовлено із справжнього класичного для регіону сорту Глера (85%), а також Піно Нуара (15%) одного року врожаю, які вініфікуються окремо, а потім асамблюються, що дає змогу створювати максимально елегантний стиль. Шляхом м’якого пресування винограду, який залишають у контакті зі шкіркою для мацерації протягом нетривалого часу, отримується сяючий рожевий відтінок та «персиковий колір».
І ще одна особливість Prosecco Rosé: більш тривале вторинне бродіння (метод Charmat) у нержавіючій сталі з регульованою температурою протягом 60 днів надає йому аромату меду та скоринки хліба. Також у тренді: нове Rosé, як і вся лінійка Mionetto Prosecco, має веганський сертифікат та має добре відомий зелений логотип «V».
У невеликому селі Вальдобб’яден, розташованому на пагорбах на північ від Венеції, в 1887 Франческо Міонетто збудував виноробню серед лоз сорту Prosecco (сьогодні – Глера). Довгий час вино від Міонетто поширювалося лише серед місцевих мешканців. Франческо з братами розливали його в невеликі бочки і самостійно розвозили містечком… Але під час війни всі брати Міонетто були покликані на фронт і жоден з них не повернувся додому.
Лише 1961 року їхні спадкоємці змогли відновити завод. І ось того ж знакового року сім’я Міонетто представила на ринку просекко нової хвилі – Frizzante Spago. Його відмінною рисою стала пов’язана вручну червона нитка, яка здавна використовується замість звичного нам мюзлі – для утримання пробки під час бродіння вина у пляшці. Таким чином фірма «Міонетто» заявляє про себе як про амбасадора національної культури. Адже мова йде не просто про ефектну деталь дизайну – це символ філософії, знак авторського вина, зробленого вручну.
Наступний етап – 1998 рік. Компанія Mionetto USA виходить на американський ринок і стрімко виявляється в числі компаній-імпортерів США, що найбільш швидко ростуть. А просекко Mionetto стає одним з найпопулярніших брендів. Той самий рік ознаменований народженням лінійки МО.
Купаж Sergio був першим ігристим з дизайном, який згодом став легендою. У вересні 2001 року Mionetto представив il Prosecco – перше вино у молодій лінійці, призначеній для міжнародних ринків. Нова лінія Prestige з принципово іншою якістю побачила світ у 2006 році.
Черговий виток еволюції у розвитку бренду стався за два роки, коли компанія Mionetto стала частиною Henkell & Co. Gruppe, провідного виробника Європи. У листопаді 2012 року Mionetto запустила ексклюзивну лінійку престижного ігристого Luxury Collection.
Кардинально новий етап у літописі Mionetto розпочався у 2018 році, коли склався глобальний альянс: німецька Henkell & Co. Group та іспанська Freixenet S.A. створили корпорацію Henkell Freixenet, що об’єднала виноробні у 30 країнах світу та експортні програми на більш ніж 150 ринках. Сьогодні виноробня Mionetto, що входить до корпорації, отримала найширші можливості.
Немає відгуків про цей товар.